Bezorgen
Levert u ook aan particulieren?
Wij leveren zowel aan particulieren als aan bedrijven, overheidsinstellingen en scholen.
Wat is de levertijd van een product?
Op elke product pagina staat de indicatieve levertijd van het product vermeld bij eigenschappen. Als producten op voorraad zijn en op werkdagen voor 17:00 uur worden besteld, dan kun je de levering de volgende dag verwachten. Als de producten bij ons magazijn worden verzonden, vindt levering via PostNL vaak binnen 1 werkdag plaats.
Kunt u de bestelling bezorgen op mijn adres in Nederland?
Wij bezorgen gratis je bestelling op het door jou opgegeven adres in Nederland, thuis of op het werk. Zodra de bestelling door ons is verzonden, ontvang je van ons daarvan een bevestigingsmail. Je bestelling wordt bezorgd door PostNL.
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als mijn bestelling wordt geleverd?
Wanneer je niet aanwezig bent op het moment dat de bestelling wordt bezorgd, dan wordt de bestelling bij de buren afgeleverd of het pakket wordt de volgende dag weer aangeboden.
Bezorgt u ook in België?
Ja, wij bezorgen gratis je bestelling op het door jou opgegeven adres in België, thuis of op het werk. Zodra de bestelling door ons is verzonden, ontvang je van ons daarvan een bevestigingsmail. Je bestelling wordt bezorgd door PostNL
Kan ik de bestelling ook afhalen?
We kunnen er voor zorgen dat je de bestelling kunt afhalen in de winkel Lightmatters.nl, Maasstraat 59 H, 1078 HD Amsterdam. .
Welke vervoerder levert mijn bestelling?
Je bestelling wordt bezorgd door PostNL, DHL of Oegema.
Op welk tijdstip wordt mijn bestelling geleverd?
De verzendingen vinden plaats via PostNL. Op de dag dat wij je bestelling gereed maken, ontvang je van ons een e-mail met de exacte leverdatum. De track&trace nummers die je bij deze email ontvangt kun je online invullen zodat je de zending kunt volgen.
Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
Dit is mogelijk. Onze vervoerders bezorgen op werkdagen en tijdens kantooruren of 's avonds.
Kunt u ook op een postbus afleveren?
Wij leveren geen bestellingen af op een postbusadres. Wij raden je aan een afleveradres te gebruiken waar, als er geleverd gaat worden, iemand aanwezig is.
Ik heb mijn bestelling geleverd gekregen maar er ontbreekt iets of is incompleet.
Als een bestelling uit meer dozen bestaat, kan het zijn dat de bezorgdienst in delen levert. Met de track&trace nummers kun je alle verpakkingen volgen.
De bestelling is beschadigd, wat nu?
Allereerst onze excuses dat er een beschadiging is aan het geleverde artikel in je bestelling. We verzoeken je een foto per email toe te sturen van de beschadiging. Na de ontvangst van de foto nemen we binnen een werkdag contact met je op voor een passende oplossing.