Klacht
Heb je een klacht over Light Matters? Dat vinden wij heel vervelend en willen wij graag oplossen! Kwaliteit en service zijn voor ons belangrijke kernwaarden. Wij doen er alles aan om de klacht zo snel mogelijk op te lossen en af te handelen. We zien jouw klacht als een verbeterpunt voor onze communicatie, service en kwaliteit.
Wat doen we met jouw klacht?
We willen de klacht graag zo snel mogelijk oplossen (binnen 2 dagen ontvang je een inhoudelijke reactie). Wij onderzoeken de oorzaak van de klacht. Wij nemen contact met je op met een oplossing. Wij gebruiken de ervaring om de klacht in de toekomst te voorkomen
Hoe kun je een klacht indienen?
Online
Dat kan heel makkelijk via het klachtenformulier op de website.
Per post
Lightmatters.nl
Movoa B.V.
T.a.v Klantenservice
Maasstraat 59 H
1078 HD Amsterdam
Per e-mail
E | klantenservice@lightmatters.nl
Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht?
Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag.
Ook kunt je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.